Reklamace
SPOKOJENOST NA PRVNÍM MÍSTĚ S VIKIO
Chceme, aby pro vás byl nákup na Vikio.cz vždy příjemný a bez starostí. Proto se staráme o každý detail – od pečlivého balení až po snadné a pohodlné vyřízení jakýchkoliv požadavků. Pokud se kdykoli objeví situace, se kterou budete potřebovat pomoci, jsme tu pro vás.
Reklamaci vyřešíte jednoduše z pohodlí domova. Nemusíte nic složitě balit, posílat zpět ani řešit papírování. Stačí vyplnit krátký online formulář a my se o vše postaráme. Vždy hledáme řešení, které vám bude nejvíce vyhovovat, a uděláme maximum pro vaši spokojenost.
Víme, že při nákupu nábytku očekáváte kvalitu, jistotu a bezproblémový servis. A právě proto vám Vikio.cz garantuje jednoduchý a rychlý proces, díky kterému se nemusíte ničeho obávat. S námi nakupujete s důvěrou – protože vaši spokojenost bereme vážně.
ONLINE FORMULÁŘE:
Jednoduše níže klikněte na požadovaný on-line formulář
PRO ŘEŠENÍ REKLAMACE POTŘEBUJEME:
- Fotografie celého balení zásilky vč. štítku (označení)
- Fotografie poškozeného místa v balení (kartonu)
- Detailní foto poškození
- Identifikace poškozeného/chybějícího dílu dle návodu
- Popis závady
- Pokud máte vlastní návrh na řešení reklamace, můžete také uvést (sleva, dodání nových dílů, výměna atd.)
V případě, že se nejedná o poškození, ale jedná se o nedodané součástky (díly), stačí se řídit body 4. a 5.
NA CO SI DÁT POZOR PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY OD DOPRAVCE
Zásilku, která jeví známky poškození obalu a je v takové míře poškozena, že může ovlivnit stav samotného zboží, nemusíte ji přebírat.
Pokud se zásilku rozhodnete převzít, nemusíte se obávat pozdější reklamace, sepište jen s řidičem zápis o poškození (např. převzato s výhradou).
Zjistíte-li poškození způsobené dopravou a zjistíte ho až při rozbalení kartonu, v kterém je zboží baleno, je třeba zhotovit fotodokumentaci poškození tak, jak je v obalu. Jsou vhodné také fotografie obalu, vystýlky a rozložení nábytku. Vše uvést v reklamačním formuláři.
Reklamaci je možné podat pouze prostřednictvím online formuláře. Telefonické nahlášení reklamace není možné.
Veškeré problémy, které vzniknou se snažíme řešit k co největší spokojenosti zákazníka.
KONTAKT REKLAMACE
Se vším je připraven pomoci Petr, od kterého můžete očekávat osobní a profesionální přístup.
E-mail: reklamace@vikio.cz
Telefon: +420 606 096 616