Reklamace

SPOKOJENOST NA PRVNÍM MÍSTĚ S VIKIO

Chceme, aby pro vás byl nákup na Vikio.cz vždy příjemný a bez starostí. Proto se staráme o každý detail – od pečlivého balení až po snadné a pohodlné vyřízení jakýchkoliv požadavků. Pokud se kdykoli objeví situace, se kterou budete potřebovat pomoci, jsme tu pro vás.

belení zásilek - pro stránku reklamace

Reklamaci vyřešíte jednoduše z pohodlí domova. Nemusíte nic složitě balit, posílat zpět ani řešit papírování. Stačí vyplnit krátký online formulář a my se o vše postaráme. Vždy hledáme řešení, které vám bude nejvíce vyhovovat, a uděláme maximum pro vaši spokojenost.

 reklamace z domova

Víme, že při nákupu nábytku očekáváte kvalitu, jistotu a bezproblémový servis. A právě proto vám Vikio.cz garantuje jednoduchý a rychlý proces, díky kterému se nemusíte ničeho obávat. S námi nakupujete s důvěrou – protože vaši spokojenost bereme vážně.

 

ONLINE FORMULÁŘE:

Jednoduše níže klikněte na požadovaný on-line formulář

 

PRO ŘEŠENÍ REKLAMACE POTŘEBUJEME:

  1. Fotografie celého balení zásilky vč. štítku (označení)
  2. Fotografie poškozeného místa v balení (kartonu)
  3. Detailní foto poškození
  4. Identifikace poškozeného/chybějícího dílu dle návodu
  5. Popis závady
  6. Pokud máte vlastní návrh na řešení reklamace, můžete také uvést (sleva, dodání nových dílů, výměna atd.)

V případě, že se nejedná o poškození, ale jedná se o nedodané součástky (díly), stačí se řídit body 4. a 5.

NA CO SI DÁT POZOR PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY OD DOPRAVCE

Zásilku, která jeví známky poškození obalu a je v takové míře poškozena, že může ovlivnit stav samotného zboží, nemusíte ji přebírat.

Pokud se zásilku rozhodnete převzít, nemusíte se obávat pozdější reklamace, sepište jen s řidičem zápis o poškození (např. převzato s výhradou).

Zjistíte-li poškození způsobené dopravou a zjistíte ho až při rozbalení kartonu, v kterém je zboží baleno, je třeba zhotovit fotodokumentaci poškození tak, jak je v obalu. Jsou vhodné také fotografie obalu, vystýlky a rozložení nábytku. Vše uvést v reklamačním formuláři.

Reklamaci je možné podat pouze prostřednictvím online formuláře. Telefonické nahlášení reklamace není možné.

Veškeré problémy, které vzniknou se snažíme řešit k co největší spokojenosti zákazníka.

KONTAKT REKLAMACE

Se vším je připraven pomoci Petr, od kterého můžete očekávat osobní a profesionální přístup.

E-mail: reklamace@vikio.cz

Telefon: +420 606 096 616

rklemacni technik